27 Ağustos 2010 Cuma

Besamel soslu Mantar sote

Bu tarif cok pratik ve cok lezzetlidir. Yaninada hertürlü Et yemegi, Tavuk veya Balik yakisiyor. Ben burda yanina Patates hasladim ve Fischstäbchen (türkce paneli balik galiba) yaptim. Görüntü olarakta cok lezzetli, göründügü gibi.

Malzemeler:
Siviyag
500 gr. Mantar
5-6 Tane Havuc
1 Tane sogan
1 demet Maydonoz
biraz taze Fesleyen
1 dis Sarmisak
500 ml Süt
3 kasik un
1 kasik tereyag
Tuz, karabiber
Hazirlanisi:
Mantarlar güzelce temizlenip yikanir ve ortadan yariya kesilir. Havuclar soyulur ve uzunlamasina jülyen sekilde dogranir. Sogan ve Sarmisakta dograndiktan sonra, tavaya biraz siviyag koyup tüm sebzeler güzelce sotelenir. Bir kasede eritilmis tereyag, soguk süt ve un güzelce cirpilir ve sotelenmis Sebzelerin üzerinden dökülür. Son olarak üzerinden Taze maydonoz ve Fesleyen doranir ve baharatlari eklenip kisik ateste koyu bir kivam alana kadar pisirlir.

AFIYET OLSUN

6 yorum:

  1. Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun.
    Çok tatlı bir aile kurmuşsunuz. İkizlerinize bayıldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik nefis gorunuyor...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık, çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. enfes bir yemek omus ellerine saglik sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Blogunu bugün keşfettim ve izlemeye aldım. Tariflerin çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Bende cok yaparimm:)
    sizi izlemeye aldim banada beklerim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil